Google+
Youtube
Hívjon minket
Elérhetőségeink: +36 30 367 16 87, recepcio@jogaliget.hu

« Zsírégető Zóna JUMPBULIN »

Stretching

A stretching szó alapvetően nyújtást jelent, mely elnevezés többféle technikát is magában foglal. Célja az izmok és ízületek rugalmasságának megtartása és fejlesztése. Sokan nem tudják, de izomzat megfelelő rugalmassága rendkívül fontos tényező abban, hogy az az erő és állóképesség fejlődjön, a testtartás és mozgás fiziológiás valamint harmonikus legyen.

Fontos tudni azt is, hogy a stretching óra nem pusztán passzív nyújtás, hanem stabilizációs, erősítő training is egyben.

streching (nyújtás) segít az izmok rugalmasságának helyreállításában, megőrzésében, fejlesztésében. Mindezek eredményeként csökken a sérülésveszély, az izomláz kialakulásának esélye és csökken a stresszhormon (kortizol) szint a szervezetben.

A streching gyorsítja a regenerációt, ezáltal a regenerálódott rugalmas izom nagyobb erőkifejtésre, gazdaságosabb működésre, és nagyobb mozgásterjedelemben történő mozgásra is képes, mint a megrövidült merev izom. Ezért javasoljuk mindenkinek, aki rendszeresen sportol (legyen az futás, funkcionális vagy súlyzós edzés), de azoknak is, akik csak jól, egészségesen szeretnék érezni magukat a bőrükben.

 

A stretching mindenki számára ajánlott, akik hosszasan egyoldalú fizikai terhelésnek vannak kitéve (pl: ülés, állás, számítógép, autóvezetés…), illetve azoknak, akik aktívan sportolnak, és szeretnék megőrizni izmaik rugalmasságát, illetve szeretnék megelőzni a sérüléseket, vagy egyszerűen csak lazítanának egy kemény edzés vagy hosszú munkanap után

A stretching szó alapvetően nyújtást jelent, mely elnevezés többféle technikát is magában foglal. Célja az izmok és ízületek rugalmasságának megtartása és fejlesztése. Sokan nem tudják, de izomzat megfelelő rugalmassága rendkívül fontos tényező abban, hogy az az erő és állóképesség fejlődjön, a testtartás és mozgás fiziológiás valamint harmonikus legyen.

Fontos tudni azt is, hogy a stretching óra nem pusztán passzív nyújtás, hanem stabilizációs, erősítő training is egyben.

streching (nyújtás) segít az izmok rugalmasságának helyreállításában, megőrzésében, fejlesztésében. Mindezek eredményeként csökken a sérülésveszély, az izomláz kialakulásának esélye és csökken a stresszhormon (kortizol) szint a szervezetben.

A streching gyorsítja a regenerációt, ezáltal a regenerálódott rugalmas izom nagyobb erőkifejtésre, gazdaságosabb működésre, és nagyobb mozgásterjedelemben történő mozgásra is képes, mint a megrövidült merev izom. Ezért javasoljuk mindenkinek, aki rendszeresen sportol (legyen az futás, funkcionális vagy súlyzós edzés), de azoknak is, akik csak jól, egészségesen szeretnék érezni magukat a bőrükben.

 

A stretching mindenki számára ajánlott, akik hosszasan egyoldalú fizikai terhelésnek vannak kitéve (pl: ülés, állás, számítógép, autóvezetés…), illetve azoknak, akik aktívan sportolnak, és szeretnék megőrizni izmaik rugalmasságát, illetve szeretnék megelőzni a sérüléseket, vagy egyszerűen csak lazítanának egy kemény edzés vagy hosszú munkanap után

Órarend

hétfő
19:30 - 21:00
jóga terem

« Zsírégető Zóna JUMPBULIN »

Nyitva tartás:

Nyitás az aktuális órarendnek megfelelően, az első óra előtt minimum fél órával.
Zárás az utolsó óra után fél órával.

 

Az órákat pontosan kezdjük, érkezz időben!

 

Hétközben délelőtt recepció nélkül üzemelünk (az ajtót órakezdés előtt pár perccel bezárjuk!)

Értékelj minket!

Írd meg véleményedet! »

Dán Bea

Köszönet Dórinak a mai hot jóga óráért! Dóri óráin felfrissül a testem és feltöltődik a lelkem! Örülök, hogy rátaláltam a Jógaligetre! Bea

Tovább»
Kiss Luca

Nagyszeruek Nori hot joga 1 orai! Minden aszanahoz nagyon reszletes magyarazatot kapunk, szinte minden testreszre vonatkozoan.

Tovább»
Kriszta Rita tegnapi spinning órája fantasztikus volt! "Tomboltunk" a Poison hallatán, a Mount Everestre is feltekert volna az egész csapat! Szuper volt! Tovább»
Kiss Tamás

Bea és Zoli hot-jóga foglalkozásai feltöltenek, Rita spinning-, Csilla hot iron- és Dóri TRX-edzéseit vétek kihagyni, köszönöm Nektek!!

Tovább»
Bori

Október vége óta az őszi-téli sötét és hideg estéket nem tölthetném jobban, mint a hot jógán izzadva-lazítva vagy a TRX alatt remegve-nevetve :)

Tovább»
Dr. Kliment Zsófia

Rita spinning órái nagyon jók. Sok edző óráján voltam már, és sokszor tapasztaltam azt, hogy inkább az edzőről szólt az óra, mintsem a résztvevőkről, de szerencsére itt nem a helyzet.

Tovább»
Koszorus Gabriella

Jóga órákra szoktam járni, kedvencem a Hot jóga és a Hot- jóga flow. Azért szeretem Bettina óráit mert nagyon jól fel vannak építve és segít mindenkinek, hogy megtalálja a helyes tartást és folyamatosan mondja, hogy mire igyeljünk az óra alatt, hogyan lélegezzünk stb. Teljesen elfelejted a napi stresszt és csak magadra figyelsz ezalatt az órák alatt!

Tovább»
Szalma Anna

Kedves Jógaliget! Nagy öröm, hogy hozzátok járhatok! A legutóbbi hot jóga nagyon remek volt!

Tovább»
Germann Eszter

Kedvenc óráim a hot jóga flow, illetve a szabadban lévő jógaórákat nagyon jó ötletnek tartom.

Tovább»
Szalma Anna

Kedves Jógaliget oktatók! Március elején költöztem a kerületbe, kis idő elteltével fedeztem fel a jógaligetet, nagyon elégedett vagyok!

Tovább»
Cho Okhwa

Már tavaly nyár óta mondhatni rendszeresen járok jógázni és nagyon megszerettem. A hot jóga 1. sorozat volt az első óra, amit kipróbáltam, és azóta is mindig, ha ezt választom nem csalódom, mert felfrissít, megnyugtat és átmozgat. A 08.05-i órán a hullámzás és madárcsicsergés különösen megnyugtató volt!

Tovább»
Adrienn

Csak ajánlani tudom a jógaligetet, régóta háfájással küzdök, már az első gerincjóga után javult a helyzet! A hangulat remek és minden kérdésre szívesen és türelmesen válaszolnak:) Szóval,szerintem gyertek:)

Tovább»
Andi

Február óta járok hozzátok jógázni, és azóta mára teljesen elmúlt a szédülés.

Tovább»