Google+
Youtube
Hívjon minket
Elérhetőségeink: +36 30 367 16 87, recepcio@jogaliget.hu

« Body Art Fit Ball Pilates »

Hot iron

Aki a Hot Iront kitalálta pontosan tudta, hogy mi kell a modern embernek, aki szeretne rövid idő alatt jelentős eredményt elérni. Az edzés pörgős zenére történik, ezért a pulzus végig magas, a keringési rendszer és a szív jelentős terhelést kap, ami az állóképességet fejleszti.

Hot Iron edzésen egy 1,5 kilós kétkezes súlyzórúdon a kezdők 2 x 1,25-2,5 kg-os tárcsákkal, a haladó hölgyek 2x5 kg-os súllyal dolgoznak. Extrém esetben az edzett hölgyek és férfiak 2 x 8-10 kilós tárcsákat tesznek a rúdra, de ez jelentős edzettséget igényel.

 

A súlyzórúd használata azért ideális, mert így az izmok rövid idő alatt is hatékonyan stimulálhatók, de az egy gyakorlatból végzett 20-30 ismétlés miatt nincs lehetőség a nagy tömegű súlyok használatára.

 

A Hot Ironban tehát benne van minden, ami a mostanában népszerű total body edzéshez szükséges: aerob koreográfia az állóképesség növeléséért és a jelentős kalória felhasználásért, súlyzós gyakorlatok a metabolikus izomfejlesztésért, és streching a megdolgozott izmok nyújtása érdekében.

 

A gyakorlatok a teljes testet megmozgatják, így a tónusos és a fázisos izomzat is egyaránt dolgozik, de a fázisos, azaz a látványosabb, gyorsabban fejlődő izmok terhelése jelentősebb. Ezt úgy kell elképzelni, hogy pl egy felhúzásnál szükséges a teljes test tónusos izma, hogy a testhelyzetet felvegyük és megtartsuk, de ennél a gyakorlatnál pl a széles hátizmok kapnak extra terhelést, ami egyértelműen fázisos izomcsoport.

 

Megjegyzés: Többféle Hot Iron program létezik, a Hot Iron Cross és a Hot Iron 1-2., Hot Iron hátezdés. A fenti sorok a Hot Iron 1-ről szóltak, mivel a Jógaligetben ez a program indult 2012. októberben.

 

Erő: *****

Egyértelműen 5   csillag, az izmok nagyon intenzíven fejlődnek a súlyzóval végzett gyakorlatoktól.

Állóképesség: ****

Zenére végzett, magas ismétlésszámú edzés, jelentős kalória felhasználással. Jelentős az állóképesség növelési hatás.

Gyorsaság: *

Ennél az edzésnél nem cél a gyorsaság növelése

Hajlékonyság: **

A súlyzós  edzés rövidíti az izmokat, ezt az óra végi nyújtás valamennyire kompenzálja.

Fázisos vagy tónusos izmok?

A Hot Iron elsősorban a fázisos izmokat stimulálja, de a total body jelleg miatt a   tónusos izmok sem maradnak ki. Nem egy tipikus core edzés, hátfájás ellen én pl nem ajánlanám.

Órarend

kedd
19:00 - 20:00
Niki »
Jelentkezz be!
zumba terem
vasárnap
11:00 - 12:30
Niki »
Jelentkezz be!
zumba terem

« Body Art Fit Ball Pilates »

Nyitva tartás:

Nyitás az aktuális órarendnek megfelelően, az első óra előtt minimum fél órával.
Zárás az utolsó óra után fél órával.

 

Az órákat pontosan kezdjük, érkezz időben!

 

Hétközben délelőtt recepció nélkül üzemelünk (az ajtót órakezdés előtt pár perccel bezárjuk!)

Értékelj minket!

Írd meg véleményedet! »

Dán Bea

Köszönet Dórinak a mai hot jóga óráért! Dóri óráin felfrissül a testem és feltöltődik a lelkem! Örülök, hogy rátaláltam a Jógaligetre! Bea

Tovább»
Kiss Luca

Nagyszeruek Nori hot joga 1 orai! Minden aszanahoz nagyon reszletes magyarazatot kapunk, szinte minden testreszre vonatkozoan.

Tovább»
Kriszta Rita tegnapi spinning órája fantasztikus volt! "Tomboltunk" a Poison hallatán, a Mount Everestre is feltekert volna az egész csapat! Szuper volt! Tovább»
Kiss Tamás

Bea és Zoli hot-jóga foglalkozásai feltöltenek, Rita spinning-, Csilla hot iron- és Dóri TRX-edzéseit vétek kihagyni, köszönöm Nektek!!

Tovább»
Bori

Október vége óta az őszi-téli sötét és hideg estéket nem tölthetném jobban, mint a hot jógán izzadva-lazítva vagy a TRX alatt remegve-nevetve :)

Tovább»
Dr. Kliment Zsófia

Rita spinning órái nagyon jók. Sok edző óráján voltam már, és sokszor tapasztaltam azt, hogy inkább az edzőről szólt az óra, mintsem a résztvevőkről, de szerencsére itt nem a helyzet.

Tovább»
Koszorus Gabriella

Jóga órákra szoktam járni, kedvencem a Hot jóga és a Hot- jóga flow. Azért szeretem Bettina óráit mert nagyon jól fel vannak építve és segít mindenkinek, hogy megtalálja a helyes tartást és folyamatosan mondja, hogy mire igyeljünk az óra alatt, hogyan lélegezzünk stb. Teljesen elfelejted a napi stresszt és csak magadra figyelsz ezalatt az órák alatt!

Tovább»
Szalma Anna

Kedves Jógaliget! Nagy öröm, hogy hozzátok járhatok! A legutóbbi hot jóga nagyon remek volt!

Tovább»
Germann Eszter

Kedvenc óráim a hot jóga flow, illetve a szabadban lévő jógaórákat nagyon jó ötletnek tartom.

Tovább»
Szalma Anna

Kedves Jógaliget oktatók! Március elején költöztem a kerületbe, kis idő elteltével fedeztem fel a jógaligetet, nagyon elégedett vagyok!

Tovább»
Cho Okhwa

Már tavaly nyár óta mondhatni rendszeresen járok jógázni és nagyon megszerettem. A hot jóga 1. sorozat volt az első óra, amit kipróbáltam, és azóta is mindig, ha ezt választom nem csalódom, mert felfrissít, megnyugtat és átmozgat. A 08.05-i órán a hullámzás és madárcsicsergés különösen megnyugtató volt!

Tovább»
Adrienn

Csak ajánlani tudom a jógaligetet, régóta háfájással küzdök, már az első gerincjóga után javult a helyzet! A hangulat remek és minden kérdésre szívesen és türelmesen válaszolnak:) Szóval,szerintem gyertek:)

Tovább»
Andi

Február óta járok hozzátok jógázni, és azóta mára teljesen elmúlt a szédülés.

Tovább»